det är söndag ,

Det är söndag igen då, idag har jag tillbringat en del tid i vår älskade tvättstuga - haha... Det finns säkert roligare saker att göra en söndag, men idag är det sånt väder och jag fick en städkick, det ska ju snart göras om där =) Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och funderar på vad jag ska göra med resten av dagen, förhoppningsvis blir det en promenad med en av dom bästa <3, annars får det blir intervaller i höstvädret  vilket kan vara skönt det med =)

Helgen har varit lugn, med lite golfspel vilket för övrigt gick lite bättre än det gjort tidigare, men det går fortfarande åt helvete på de flesta plan.. Men jag hoppas och tror på ett bättre 2010 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0