blää .....

Okej, det är bara att inse att hösten har kommit till Sverige och den har verkligen lyckats ta all min energi, jag är trött, väldigt trött inte bara liksom sov trött, utan kroppen är seg och hela jag är seg.. Alltså ingen energi till någonting, om jag kunde skulle jag antagligen ligga i sängen tills hösten var förbi och vakna när det är lite ljusare, som när det har snöat och solen skiner - det finns inget vackrare! Och just nu är det just det som jag behöver, för jag orkar inte med det här gråa vädret som gör att man bara vill stänga dörren och sova..
Huden känns äcklig, jag blir godissugen, jag känner mig ful, äcklig och vill egentligen bara springa av mig allt, men jag orkar inte för all energi går till att gå upp ur sängen och det suger!!

Ska snart ut och gå med min bjurum tös =)
Det är alltid lika roligt och jag blir alltid lika glad efteråt , så det är dags att ta på sig långkalsongerna igen och ge sig ut i solen faktiskt, var ute en sväng innan idag, men det är alltid roligare att vara två, någon att prata med, någon att skratta med och någon att bara vara tyst med =)


jag älskar mina vänner ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0