blä väder !

Nu är det visst höst igen, det regnar, blåser och det är ett riktigt skit väder! Jag fryser, fötterna är iskalla typ dygnet runt och just nu vill jag bara lägga mig under ett varmt täcke med en varm och kärleksfull person bredvid mig och bara ligga kvar där och gå i ide, tills höst och vinter året är över..
Eller så får jag helt enkelt se till att hitta mig ett jobb eller någon annan sysselsättning så att jag får tankarna fullt av annat, ta och hämta ut det där gymkortet på Athletica och sätta igång kroppen och bygga upp lite muskler...

Nu ligger jag på en madrass på övervåningen och kollar tv, skriver lite skit här och bara väntar på att jag blir för hungrig för att orka motstå en tallrik yoghurt eller nått annat matigt, dröjer nog inte allt för länge.. Imorgon äre jobb dags 3 timmar och sen hem och äta kycklingsallad har jag bestämt, efter det ska jag och mian ut och gå, förhoppningsvis blir det bättre väder än idag, för jag behöver ut och röra på mig blir så rastlös och irriterad.. Kan bero på fler saker, men just nu tror jag att väder, vind och pissregn spelar stor roll.. 


Snart blir det yoghurt och russin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0