onsdag kväll ,

Nu är det verkligen jätte mörkt ute och jag sitter här i vårat kök helt ensam.. Och tyvärr så lär jag få vara ensam ett tag till, faktiskt enda tills jag hämtar mamma för det blev ingen promenad, den ena skriver tal och den andra sötisen har somnat .. hihihi Dom två är så bäst så det gör inget, men var lite sugen på en promenad, men inte själv i detta mörker.. Det får bli soffan istället, vilket inte är helt fel det heller.. Har suttit här nu i några timmar och försökt få ihop ett CV som ser hyfsat ut, men det är sjukt svårt måste jag säga.. Men det ska ju gå, det är ju andra före mig som har lyckats.. Jag är riktigt sugen på att börja träna nu, både golf och gym vilket känns bra samtidigt som det känns konstigt, för golfen var inte det första jag trodde jag skulle sakna, med tanke på hur glad jag var på det i slutet.. hehe

Nu blir det soffan för mig här och sen iväg och handla lite mat och hämta mamman min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0