grått & trist !

Det är sjukt tråkigt väder idag, det regnar -liksom öser ner och det är grått ute.. Och detta skit väder gör att jag känner mig väldigt ensam. Det är inga vänner som är hemma eller är friska, ingen pojkvän hemma och inget jobb att gå till, städa köket är min uppgift idag och det är ju inte det roligaste som finns att göra.. Så vad gör jag?? Joo, jag pratar med mig själv, visst låter det normalt ?! "köttbullar eller korv", det var mitt senaste samtal, skulle jag välja hotdogs med 34 % kött eller mamma scans köttbullar ?? Det blev köttbullar och pasta idag, men det är så otroligt ensamt här idag.. Så jag har gjort en plan för dagen, jag har ätit lunch och ska snart ta på mig gummistövlar, regnkläder och gå en kort promenad.. Sen ska jag åka och handla frukt så att jag kan göra den godaste fruktsalladen ever! Sen så ska jag ta tag i köket, vilket inte är det roligaste, men det måste ju ändå göras och när man sen väl får prata med någon så berättar man allt och inget, bara babblar som en apa om vad som hänt, hur många gånger man besökte toan eller hur många köttbullar jag åt, vilket var 6 stycken.. Men det värsta är inte att jag är ensam nu utan det lär vara när det blir mörkt, eftersom jag hatar mörket och det har inte blivit bättre sen igår kväll.  
Igår kväll så skulle jag gå och ge min käre kanin mat på kvällen sådär klockan 22.00 och då ser jag TVÅ personer som springer på våran gräsmatta, jag blir livrädd och skriker till pappa "det är folk i våran trädgård!!!!" Han blir förbannad tar en ficklampa och går ut, får tag i idioterna och då letar dom efter en jävla lapp, en lapp!! Nån jäkla lek och deras försvarstal var att dom inte trodde det tillhörde våran tomt, hur dum får man bli??? Åhh, jag var skit förbannad när jag gick och la mig, dom skrämde verkligen mig.. Så vad blev resultatet?? Joo att jag drömde om att det var inbrottstjuvar som skulle reka läget för att se hur det såg ut och jag har tittat på för många kriminalare så jag tror att dom kommer sätta en bomb under bilen och när jag låser den så poff i luften.. Eller att dom ska omringa bilen för att ta mig, det låter helt ologiskt fast ändå inte..


Jag kanske kan få låna en pumpa för att skrämma bort folk ?? Typ den här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0