första advent...

Jaha, då har jag skickat hem min älskling, ska nog köra in han till tåget senare i eftermiddag eftesom jag är bortlovad som taxi åt mormor&morfar  som ska komma på advents fika.. För idag är det ju första advent vilket inte känns så speciellt idag, men det är väl pga bristen på frost och snö.. Tänk ett vitt lager på marken som lyser upp på kvällarna, det hade väl varit mysigt så här i adventstider ??

Jag har börjat drömma skit konstigt på nätterna, det är ganska roligt när man vaknar och kommer ihåg vad man drömt, men samtidigt börjar jag undra om jag håller på att bli gaalen..
Hur ska man tolka en dröm om en gammal klasskompis som är gravid och haltar??


Nu måste jag snart sätta mig och plugga lite data för ska ha prov nere i Halmstad på tisdag och jag vill helst klara det på första försöket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0