förkylt

Då ligger man i soffan med en näsa som rinner värre än det regnar. Nyser, fräser och snyter om vart annat, det är ju jätte roligt måste jag säga, eller inte! Hade planer för idag , skulle träna på förmiddagen och sen fixa ihop ett cv, träningen blir det inget med eftersom det är dels är väldigt svårt att andas genom näsan och sen för att det inte är så klokt att träna när man är förkyld.. Men mitt cv håller jag på att jobba på, det är lite klurigt, men det ska la gå vägen.. Jag har en grym träningsvärk också, det gör inte saken roligare i soffan när minsta lilla rörelse gör ont. Det spelar ingen roll hur man än vrider sig så känns det i både armar, ben och mage, fast igår på jobbet var det ännu värre, då ville man bara lägga sig ner och sova.. Nu blir det till att vila och ta det lugnt, dricka mycket vatten och fisa i soffan.. haha,,

Håller på att läsa en bok eller har väl hållt på ett tag nu, den är ganska så lång runt 500 sidor, men jag kan inte bestämma mig för om jag tycker den är bra eller dålig.. Kan inte sluta läsa för jag vill veta hur den slutar, men som med många andra böcker jag läst som kanske tar 2 veckor att läsa ut så har denna tagit månader och jag är fortfarande inte klar.. En bra bok brukar ju ta slut fortare än fort, men denna är väldigt låång och väldigt dryg, den tar helt enkelt inte slut.. Men som sagt kan jag inte bestämma mig för om den är bra eller dålig, den är liksom bra samtidigt som den är inte är det..
Nu blir det till att läsa lite och snora lite mera så att det tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0