en onsdag ,

Det är onsdag och jag har haft en hyfsat slapp dag faktiskt, klädde väl inte på mig förrän 10 tiden, men jag gick upp vid 7 för att köra mamma till jobbet så att jag fick ha bilen.. Sen var jag i "the big city", men det var nog på gränsen att jag kom dit för bensin mätaren var farligt nära sista sträcket, men jag fixade det till VOlvo bensinstation , fick mammas kort =) hihi, jag tankade golfen för typ 600 kronor i måndags, så det så!
Jag hämtade ut mitt gymkort också, fick bokat en genomgång av gym och skulle få ett program gjort till mig, så nu får jag väl tänka till vad jag vill ha ut av min träning..
Just nu så väntar jag på att älsklingen ska ringa upp för han la på , så jag väntar på ett tag här och sen händer det inte så mycket ikväll, ska ut och gå är väl planen.. Lite senare blir det Grey's Anatomi framför tv med hemmabakat bröd =) Jag har varit duktig och bakat lite bröd till mig, två stycken..

Nu ringer telefonen så nu ska jag prata med min älskling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0