hatar söndag kvällar !!

Sitter just och planerar veckan som kommer, det blir en del gym, bokat in ett spiningpass och gym instruktion, så det blir minst 3 dar på gymmet denna veckan .. Vilket känns sjukt bra eftersom det äntligen känns som om jag tar tag i det som hängt över mig sen jag slutade träna för mitt PA, vilket var väldigt längesen.. Det finns även lite jobbar dagar i min kalender och en tåg resa ner till Halmstad för att göra ett data prov och som i den gamla goda tiden så pluggar jag en dag före, bara för att det är så jäkla roligt att sitta där i sista minuten och känna " det kommer gå åt helvete". Och sedan klara det för ett godkänt! Fast jag måste erkänna att dom gånger jag lyckades plugga lite mer än sista minuten så var den känslan ännu bättre.. Men bättre sent än aldrig säger man ju så jag kör på det !

Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska ringa och tittar på tv:n samtidigt, man är ju tjej !!  haha




Just här och just idag saknar jag denna dag nått otroligt !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0