vecka 44

Veckan har gott hyfsat fort ändå, trots att min älskling inte var hemma på sitt höstlov, då han åkte på family resa till värmen och solen.. Men jag har inte varit sysslolös förutom vissa dagar då jag bara varit totalt sysslolös och bråkat med mina täcken, mmm täcken det ena ramlar ner på golvet och det andra är inte tillräckligt varmt.. Men nu är han iallafall hemma igen och det är skönt, men tyvärr så sitter han på tåget ner till Skåne nu och jag sitter här, fast med en massa jobb, vilket är bra för min ekonomi och det gillar jag  =)
Men nu när han kommit hem så åker nästa och det är Mian som ska till USA i 6 veckor!! Det är väldigt lång tid utan min vän, men vi överlever med msn och skype hette det nog , hahha =) Ska snart slå en pling och föreslå en liten promenad, måste ju hämta min cykel som blev kvar efter våran mys kväll igår.. Vi hade en mys kväll med mat, disney filmer, tre tjejer och en kille.. Jag skämde ut mig totalt, och jag kan väl bara skylla på att jag var trött, hade träningsvärk plus mensvärk och det är ingen bra kombination.. Så jag skämde ut mig totalt och jag hade roligt...

Men nu blir det lite OC och sen blir det en macka till kvällsmat, förhoppningsvis en liten promenad också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0