yeah .

okeej, va ska man säga om dagen ? dansträning inför balen & så hade jag mina 2 timmar i halmstad avklarade.. sen hem & göra lite ärenden in the big city Varberg och sen buss hem, står där i solen lugnt och fint, sen kommer det 2 klasser med små ungar & dom ska naturligtvis åka med 615 mot Åskloster, självklart och hur tänkte dom här då?? jätte kul, jag som såg fram emot en skön busstur hem, men icke.. Satt allra längst fram bakom chaffören, när senast behövde man det om man gick på vid stationen ?? har under mina 3 ljuvliga år som pendlare aldrig tidigare behövt det.. Sen hem och äta lite varma mackor, det blev min lunch - orkade inte hitta på nått annat.. så macka here we go!

och varför ska det alltid regna när jag ska cykla till bussen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0