ett minne blott .

i helgen kom jag på mig själv att svära väldigt ofta, det låter inte bra så nu ska det bli ett slut med dessa "fula" ord som fan, jävlar, helvete osv.. i helgen blev det en del golfspel också, tyvärr inget bra sånt, men sånt är livet och nu är det bara nya tag som gäller.. Något som däremot inte känns så bra är att min putter är paj & jag har en lånad som jag ännu inte hunnit putta in och det är tävling på lördag.. shit happens som man säger,
Så det blir till att investera i en ny eller ännu bättre kanske få en i födelsedagspresent eller studentpresent..

dags att stänga av datorn och sätta sig med näsan i psykologi papperna, prov imorgon & jag har bara gluttat i papperna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0