26.57

först lite om gårdagen. Det var först prov i skolan, sen hem och ladda med lite havregrynsgröt för att sedan åka upp till Göteborg och springa Vårruset 2009. Jag var inte direkt upplagd för det, somnade i bilen - de var skönt!
Sen blev det en liten vänta och så blev det startdags, fortfarande inte riktigt upplagd för det.. De 2 första kilometerna var tunga och jag kände hur magen började jobba & fick ett väldigt magknip - åhh, nej bajsnödig!! men men , fortsatte springa och efter 3 km började det gå lättare, sen kom backen - blev promenad upp och sen såg man 4 km skylten och vinnarskallen kom igång - "jag ska in i mål under 30 minuter".. Jag lyckades och fick medalj!! 26,57 var min tid och jag är så nöjd + att jag fick medalj, det är inte illa.. (alla fick medalj, men det är inte lika roligt att tala om) lurade mamma & pappa att jag kom tvåa för medaljen var silverfärgad.. hahaha, dom gick på det och jag lyckades med att ljuga..

idag då har jag haft en ledig dag, började med en kroppsmätning som visade mycket positiva svar och jag är riktigt nöjd. Sen vidare till massagebänken, mindre skönt, men väldigt effektivt. Har en tid nästa vecka och fram tills dess ska jag strechta ut bröstmusklerna och tänka på min hållning - puta med brösten känns det som.. haha
somnade gott i soffan efter att ha lagat och ätit min goda köttfärssås med pasta. Sen har det varit plugg i soffan resten av timmarna på dagen.. Snart ska jag krypa ner i sängen, för imorgon är det 2 prov och upp tidigt som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0