den är min stora passion, den är mitt liv, den är mitt största beroende, den är en stor del av mig.

träningsvärken är uppenbar, sitter i rumpan och låren... Ska väl kännas att man rört på sig, så lite skönt är det.. Idag har det både varit sol och snöat lite grann, men mest har det blåst.. Och min tränare i Halmstad bestämde sig för att vädret var fint och att vi skulle ha uteträning på Haverdal, solen sken ju.. MEN det blåste svin kallt och om det blåser lite här så blåser det mer där, det snöa, snö och golf går inte ihop.. Det blev en 45 minuters träning idag, helt okej enligt han som stod där med långisar, byxor+skidbyxor, tjock jacka och vantar.. Ett tag ångrade jag att jag inte också hade tagit på mig mina varma skidbyxor, men regnbyxorna tog lite av vinden, men gav inte mycket till värme.. Man blir ju varm när man slår, men händerna blir det inte.. Så det kändes ju om man slog i mattan, så det gjorde jag en gång .- sen inte mer, utan gjorde några kanonslag istället.

... take it, our leave it



nu blir det lite plugg, 21.00 blir det Andra Avenyn, sen blir det sängen för min del.. Och vid 10 över 6 imorgon hoppas jag på vindstilla och plusgrader, för då sätter jag mig på cykeln ner mot bussen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0