shopping today .

shopping today, hittade en snygg vit studentklänning med typ volanger, ett par snygga jeans som var lagom långa, det händer ju inte allt för ofta... Sen hittade jag ett par lila tygskor & dom satt som ett par sockar.. Mycket sköna och riktigt snygga ...

jag har en viss förmåga att prata i sömnen, det brukar vara helt osammanhängande som i morse till exempel "jävla tampongkärring" "neej, jag ska stoor, större" osv.. Bara för att en tant på städdagen sa att jag såg så liten ut att jag inte skulle ha kupongen för att jag varit där.. Fattar inte folk att sånna kommentarer sårar, jag blev först förbannand, sen arg och sen förbannad igen.. en process som jag lär få leva med resten av mitt liv, för det här var inte första och inte heller sista gången som jag kommer få höra den här sorts kommentarer.... Det gör mig starkare som person och jag kommer ha ett helt lager med snabba svar tillbaka.. För man lär sig att ge svar på tal..


snart blir det våfflor med jordgubbssylt - smarrigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0