testat mycket idag .

Provat en massa skor idag, är ju tvungen att hitta några som jag kan ha till balen, va nog i alla sko affärer i falkenberg och jag har varit i alla i varberg.. Hade nästan gett upp att hitta dom sköna, snygga högklackade skorna, men sista affären i Varberg faktiskt, vagabond.. Fin fina skor gör dom och just där på Birgersvenssons väg måste de bli, så hittade jag mina balskor.. RIktigt snygga faktiskt..  Dom som är på bilden är de, sen provade jag en massa andra, har kanske hittat mina studentskor också, ett par lila pumps.. Inga köpta än, men dom kommer bli inom kort...
Nu ska jag bara hitta studentklänning, får bli en tur till Göteborg och förhoppningsvis komma hem med nån eller flera kassar med kläder.. Skulle ju behöva ett par nya jeans och lite sommar fräscha linnen och tröjor.. Sen om man tänker efter så behöver jag nog lite nya golfkläder också, såå de är tur att jag har ett jobb och att jag just nu jobbar minst en dag i veckan.. För det kan behövas och jag är väldigt glad att jag har jobb i sommar för det blir många utgifter i år.. Kläder, golfkläder, kanske måste ha en ny regnjacka också.. Men får nog ta de lite då & då, annars är jag pank innan jag ens hunnit få in lönen på kontot..  De låter som jag är shopberoende, men de är jag absolut inte, jag bara gillar att shoppa när man hittar saker man gillar... Vem gör inte de ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0