sjuk dag .

Ont i halsen, tät i näsan, ont i huvudet - ja, så känner jag mig idag.. Detta är det sista jag behöver just nu, jag har ju precis kommit igång och fått lite mer motivation till träningen på alla plan och så kommer det här..
Så idag blir det en lugn dag med mycket soffa och lite motion, sen blir det även lite epilering av benen för min pojkväns skull, vill man vara fin får man lida pin - that's it!
GOdistävlingen går riktigt bra, har bara haft ett litet sug efter chokolad en gång denna vecka, får la se om helgen blir lika lätt som veckan varit. Det har aldirg varit så lätt att sluta äta godis som nu, men tävlingmänniskan i mig kommer fram och den vinner över suget...  Vilket är bra för nu är jag på väg mot en nyttigare och sundare livsstil and i like it ,






my life would suck without you , ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0