helgen in korthet .

helgen är nu över och den har varit riktigt trevlig...
Det har varit en varierande helg och det känns riktigt skönt och som om jag behövde det här.. En helg när de hände lite andra saker än vad som brukar hända, hoppas nästa helg blir lika varierand.. Skulle vara roligt om man fick någon överraskning.. Men åter till helgens händelse, i fredags var jag hemma hos min älskling och tog de lugnt, drömde arga drömmar om allt möjligt allt från att jag skällde ut en busschafför, sen blev jag skit förbannad på min arbetskamrat, lite läskigt..  men jävlar va arg jag var och det hade märkts lite..
igår blev det bio med Mian, "män som hatar kvinnor", den är ett måste att se!!! Så jäkla bra, den kan man lätt se igen..
today har jag bakat med min mor & min pojkvän och allt bröd blev gott, historiskt ögonblick i min brödhistoria, alla bröden blev bra och vi testade två nya och dom blev goda, plus bra..

Det här var min helg i korthet dårå, nu blir det tv tittande och så väntar jag på ett speciellt samtal från my boyfriend.. veckan blir fylld av spring, bastu och en del pluggande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0