så jävla bra jag är !

YES! Jag har fått mitt trådlösa internet att funka, tummen upp för att jag är så duktigt :) Eller egentligen var det ju PC datas förtjänst eftersom jag ringde dit och bad om hjälp när det inte funka, men sak samma.. Det var ju jag som lyckades få det att funka sen ju ...
Idag har jag först varit övertrött vilket resulterade i att jag var pigg och uppspelt inför religionsprovet, vilket jag tror jag rätt så bra iallafall. Sen blev jag lite lugnare och sen blev jag arg/sur, för det var ingen golfträning idag, så jag blev riktigt förbannad, har antagligen missat lappen på anslagstavlan eller så har där aldrig hängt någon jävla lapp.. what ever, jag tränade 30 minuter, sen åkte jag hem och bussen hem var skit varmt, sen började den köra konstigt, långsamt och vingligt.. Kändes inte alls säkert, men som tur är så kom jag hem välbehållen, något kissinödig, hungrig och sugen på att få mitt trådlösa internet att funka... Så nu gäller det bara att inte tappa bort den mil långa koden för att komma in på internet, för den var enormt lååång ....

Jag ska nu byta om till myskläder och sen åka iväg till Veddige på lite skön jobbig Yoga, sen blir det nog sängen för min del, klockan ringer sådär lagom tidigt 05.30.. Mmmmm.. Nu blir det bråttom här, måste snart åka...

finns så mycket att berätta att jag får sätta mig ner att skriva en låång novell här snart, ha en trevlig kväll & natt, för de ska jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0