för det ,

blev en riktig power walk idag, med 60 utfallssteg på vägen - de känns ju lite smått i låren nu kan man säga.. Imorgon blir de en tidig jogging runda innan jag behöver ta tåget ner till skolträningen, hoppas på fint väder så det blir Haverdals träning.. Börjar bli trött på golfhallen nu, ska bli skönt att få komma ut.. Sol och helst vindstilla önskas imorgon vid 13-16 tiden.. Trött i huvudet, men kroppen är pigg, vårvädret gör sitt för motivationen att ge sig ut, med musik i öronen märker jag ingenting och jag går in i min egna lilla värld... Det är mysigt där inne, måste jag säga,, solskens sagor med "levde lyckliga i alla sina dar" - slut....

just because I'm loosing, doesn't mean I'm lost, doesn't mean I'm stop, doesn't mean I'm  going to crasch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0