...

de är inte alls tråkigt väder eller så... Jag hade faktist en plan för idag, jag skulle först hämta tapetklister i Varberg åt mina kära föräldrar, sen skulle jag hem och springa.. Men då regnar det, så min lust för det försvann ungefär lika snabbt som den kom.. Så vädret sabbade min dag kan man lugnt säga, för nu sitter jag här framför datorn som vanligt och gör inget vettigt alls, trots att jag har ett stort idrott&hälsa prov på onsdag.. Jag borde alltså sitta med näsan nedgrävd i mina papper om anatomi... Jag tar en liten pluggstund senare ikväll, för just nu är jag trött och så funderar jag på att ge mig ut i tråkvädret på en joggingrunda iallafall..  Skulle nog behöva någon som drog ut mig just nu, men nä nu ska jag ut..
Nu blir de så, jag ska ut på joggingrunda, håller tummarna för inget regn i 1 timme framåt nu..


,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0