de funka nu idag med .

Nu sitter jag här igen och testar mitt trådlösa internet, måste ju kolla om det funka idag med så att det inte bara var en engångs grej att de funka.. Men innan detta har jag hunnit med mycket, som att tillbringa lite tid i skolan med att skriva knäppa kontaktannonser till skoltidningen.. Sen har jag kommit hem och ätit pappas biffar med soltorkade tomater och nu sitter jag i telefonen med älsklingen <3, och efter detta samtal blir det råplugg på psykologin eftersom jag har prov på fredag... Och efter, nu blev det mycket "och efter", men det får ni ta, för efter det så blir det simma, simma, simma !!!
För typ första gången på år och dar, eller iallafall sen innan jullovet och några veckor innan dess, men nu blir de till att ta tag i simmandet igen, för kroppsmätning och andra tester är snart på och gång och lite skillnad vill man ju ha på slutresultatet..

satsa eller inte satsa, de är den stora frågan just nu... orkar jag med en satsning samtidigt som jag jobbar? jag vill, men samtidigt så vet jag inte om jag kommer orka all den träning som det innebär. Jag VILL, men hur ska jag få tiden att räcka till? med både jobb 3-4 dar i veckan + att jag vill hinna med andra saker som stranden, vänner och allt vad sommaren innbär.. snälla hjälp mig att göra ett klokt beslut någon, får ta och prata med tränaren & se vad han säger.. Försöka förklara (inte min starka sida), men det ska la gå på något sätt kankse... jaja, den som lever får se..


hur ska jag lyckas få ihop en bra sommar med den perfekta blandningen av allt ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0