ångestladdat

okej, idag har jag försökt det näst intill omöjliga, att gå in mina studentskor, det börjar dra ihop sig om man säger så.. för på Fredag då ska det sjungas "för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten fy fan va vi är bra" eller något i den stilen.. så jag tog ett litet röj i tvättstugan samtidigt som jag gick runt i högklackat & träningskläder, det var riktigt snyggt och efter att ha jobbat mig igenom några timmar la jag mig i solstolen & löste lite korsord till en början och sen slöt jag ögonen någon extra sekund och somnade.. Ljuvligt

nu har jag efter många veckor av ångest städat mitt rum och toaletten på övervåningen, man kan ju säga att det behövdes, så har till&med våttorkat golven... men jag har en liten undran & det är varför ska det alltid bli så mycket dammråttor, världens berg av kläder och svårt att öppna gadroben innan man orkar städa ??
sen måste jag även säga att det ska bli skit kul & ta studenten, men just nu så är jag bara frustrerad, för min mamma bara smyger med en massa saker & ska hämta grejer hos min pojkvän & jag får inte följa med till stan.. om den där apan som finns som böcker är nyfiken, så är jag minst dubbelt så nyfiken just nu.. Jag älskar att få paket, men jag bara hatar när folk talar om att dom köpt något eller säger att man inte får "vara" i vissa skåp...


studenten är snart här & då blir det party, paket & mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0