uppdatering .

ett tag sen jag skrev något här, men internet har inte funkat på ett tag heller.. en ganska bra förklaring.. Men nu ska här skrivas & berätta om vad som hänt sen sist. Jag har varit på bal, roligt roligt... så här såg man ur dårå..
fötterna mådde inte så jätte bra efter den kvällen, men det var helt klart värt det..
en oförglömmlig kväll med minnen som gör att man bara kan le..
jag älskade mitt hår & min frisyr denna underbara kväll den 31 maj 2009...
efter att jag varit hos min underbara frisör som gjorde det bästa jobbet någonsin, så kunde jag bara inte sluta le..

jag måste bara säga tack till alla som gjorde
min kväll till den bästa..
frisör, min morbror som förevigade mig med sin kamera och mamma & pappa som betalt klänningen, sen måste jag väl tacka för alla fina komplimanger jag fick från allihopa... tack, tack, tack !

idag fyller jag 19 år, inget speciellt med det, men det blir ju ändå lite paket som måste öppnas.. och eftersom jag är jäkligt nyfiken och bara älskar paket så är det en stor dag ...
tyvärr så får jag fira min dag med att åka in till doktorn för att få nått för hostan & näsan, varför ska jag alltid bli jätte sjuk.. varit det en vecka nu och det är inte roligt längre!!

ikväll SKA jag träna golf även om näsan rinner & jag låter som en kråka, för jag behöver träna & jag är träningssugen, ska även kolla på en ny putter för igår fick jag råd till detta, då jag hade ett litet kalas för släkten.. tack för bidragen! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fruktansvärt vacker min fina vän! <3 ser ut som en docka i ansiktet ju. kom hiiiiiiiit så dansar vi och piskar ljumskarna :D haha

2009-06-09 @ 09:17:31
URL: http://whoiaminside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0