en liten uppdatering

okeej, nu var det ett tag sen det skrevs något här, men jag har haft fullt upp med student, studentkalas, presenter, midsommar, jobb & golf.. det har helt enkelt inte hunnits med att skriva ens en liten rad... 

okej, det började med att jag förra veckan blir det nog, tog studenten.. vi sprang ut 70 glada ungdomar ifrån Asperos personalingång rakt ut i folkhavet bland paraplyer och annat, för trott eller ej, men regnet öste ner så man var lagom blöt & kall när man väl kom in i värmen.. kvällen blev lugn, lugnare än jag väntat mig, hann till&med att sova en liten stund.. Trött som man var efter att ha varit uppe i några timmar, champangefrukost blev det hos läraren Helena, trevlig tillställning med möss-skrivningar & mat, champange såklart & glatt humör..
dagen efter blev det studentkalas med mat, paket i mängder något som jag inte tackar nej till eftersom jag bara älskar paket.. fick mycket fint.. tack till alla som var här !

nu blir det mest jobb, golf, vänner, strand och allt annat som hör sommaren till.. nu ska jag in till den kära staden Varberg och hämta min älskling ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0