älskar

måste bara säga att jag älskar min Morfar, finns ingen som han <3
han tvingade mormor att ringa & kolla hur jag mådde, han ringde min morbror så han också ringde & hörde hur det var.. so sweet <3
sen måste jag erkänna att det inte alls är kul att vara sjuk & hemma ensam på sin födelsedag.. Så nu väntar jag bara på ett samtal från min älskling som ska säga att han kommit hem från jobbet & så hoppas jag på ett stort grattis, för det har jag inte fått av han än... och så hoppas jag på att han kommer cyklandes med min present, för jag är så sjukt nyfiken nu! och för att tala om att jag lyckas med att vinna ett schach, stolt över detta!
rastlösheten kommer smygande och snoret kommer rinnandes, samtidigt...
just nu håller en väldigt snäll vän till mig att beskriva sin juck dans i bild på msn för mig, allt för att få mig att skratta.. mycket snällt tycker jag, jag lovar att ni ska få ta del av den i ett senare inlägg, för det är något att både se & läsa .. haha, tror inte det är uppskattat av uppfinnaren av denna dans, men shit happens liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0