hur ska jag hinna med allt som hör sommaren till ?

Nu var de ett tag sen sist, igen! Men, så kan de va när livet bara rullar på, solen har visat sig och man är hellre ute än inne och kvällarna har bara flugit bort, antingen har jag jobbat eller så har jag bara varit någon annanstans än just framför en trist dator, där man ändå tillbringar 70 % av tiden under höst och vinter, men just denna kvällen är jag trött och har fått i mig ett glas vin efter att ha spelat 27 hål, så nu mår man fint.. ska snart ut och hämta ett till.. regnet öser ner ute nu, lite skönt är det allt.. men nästa vecka när jag har mina lediga dar får det gärna var sol och fint, för här ska det tränas, måste få upp flåset igen ..
jag har hittat en ny låt som jag är förälskad i "dancing the whole way home, med Miss Li" det svänger & gungar om den ;) haha samtidigt som det är en lätt text så man kan sjunga med utan att sjunga allt för mycket fel..
till alla er som inte hört ett ljud av mig, I'm Sorry! jag har bara haft så sjukt mycket dessa veckorna, jobb, golf, älsklingen och så att hinna med att vara mej.. det är inte lätt att klämma in allt i kalendern.. tyvärr, finns det väldigt mycket som jag skulle vilja göra, men som jag redan nu kan säga nehepp, det får bli en annan gång.. Jag kan inte dela på mig och eftersom jag är en sann tidsoptimist som alltid lyckas med att vara antingen för tidig eller för sen så går det bara inte..

jag måste bara berätta en rolig sak som hände sådär förra veckan, jag skulle till en golf tävling.. Jag skulle till Tönnersjö Golfklubb som ligger en bit utanför Halmstad,. Jag var ganska nojig innan att jag inte skulle hitta dit och så, som vanligt.. men saken hör dit att när jag körde till tävlingen så hittade jag med en gång, men sen när jag skulle köra hem. Då sket det sig, jag körde fel - trots att jag frågade om vägen.. hur lyckas man liksom??




                                                                       lite bilder från mitt studentkalas =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÄLSKARDIG!!!! mina fina plutt:)

2009-07-13 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0