Jippie!


Idag då har hela familjen Träff-Carlsson (även en liten del Bohman har hjälpt till) storstädat huset för att fransmännen som har vunnit VM i starbåt två gånger. Så nu finns det inte ett spår av dammråttor, förutom bakom en påse och under byrån, men om man inte flyttar på dom så är det inget som syns, smart va ? =)  Det är nått med segling det där starbåt, sen vet jag inte mer. Det ska gå av staplen i Varberg i hela nästa vecka antar jag, för det är så länge som dom ska stanna.. Jag ska ha en världsmästare som sover i min säng, hur great är inte det ? haha.. kanske inte så stort, men ibland kan man ju behöva skryta av sig lite så man inte blir alltför stor i käften och säger en massa saker som inte är sant.. och jag ska ju faktist ha en världsmästare som sover i min säng.. bara han inte fiser för mycket, för min säng är redan infesen.. av mig personligen och så ska det fortsätta vara, så de så!
Så nu sitter jag här i soffan hemma i huset man ju passa på nu för imorgon kommer fransmännen och tar över vårat hus.. Pappa ska bo här hemma med dom, medan jag och mamma flyttar in till mormor&morfars lägenhet i stan,..blir nog nån natt hos Victor med, men sen blir jag stadsbo för en vecka =) Ska bli lite små skönt faktist att halv bo i stan och byta miljö lite, även fast det inte är jätte långt hemifrån, men ändå det är ju en liten bit.. denna vecka som kommer blir det jobb, klipp&sling i stort behov av en ny frisyr med lite mer färg, rak lugg igen står på planeringen.. ska även ha tjejkväll med mian & emelie, Here we go girls!

Nu blir det snart sängen för min del, måste slänga in lite nya lakan för dom tvättade jag innan idag, ska även ta in mina kuddar och täcke för dom åkte ut på vädring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0