Söndag igen

Söndag igen då och veckan ligger framför mina fötter, denna vecka blir inte så mycket annorlunda mot andra, skolan, golfträning i Halmstad, bugga på måndag, Yoga på tisdag, springa en runda på onsdag, simma på torsdag, prov på fredag, jobba & träna golf med Varberg på lördag, promenad eller nått på söndag..
Så här ser min vecka ut i korta drag, livet rullar på i gamla spår och just nu ser det inte ut att bli så mycket annorlunda.. Inga större förändringar på gång från min sida iallafall..
Just nu är jag nog ganska så sur&vresig, till stor del beror det på vädret, varför kan det inte bara få vara snö i några dagar istället för några timmar?? Det regnar, snöar, blåser och solen lyser med sin frånvaro, det kan ju göra att man blir små knäpp efter ett tag.. Just nu hade jag gjort vad som helst för att få känna värmen från solen på min kind..
Semester hade suttit fint nu, en vecka hade nog räckt för att hämta lite bättre humör, men det är ju snart sportlov som tur är.. 
Idag så var jag hos mina gulliga kusiner, min stora kille fyllde 10 förra veckan, så nu var det kalas.. Men han blev ju lite besviken på att Victor inte kunde komma med, så det är inte mig han saknar längre.. Utan det är min pojkvän som står högst upp på den listan, det känns ju lite hårt, men smällar man får ta.. Jag älskar mina killar så det nästan svämmar över, så det gör inget...

a space that is mine .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0