.....

Här sitter man nu en onsdagskväll framför datorn och försöker komma på nått vettigt att skriva om, men jag kommer verkligen inte på något alls. För det som jag kommer på är antingen för personligt eller så är det utlämnande av en annan människa.. Och även fast jag kan vara ganska så elak och säga dumma kommentarer som tar precis där dom ska, så vill jag  inte hänga ut någon i bloggen.. Där går min gräns, även felicia har en gräns,. Den gränsen innebär att det inte ska bli allt för personligt - det kan innebära problem och frågor kan uppstå hos nära&kära, vilket leder till att jag skulle behöva sitta och förklara det jag skrivit i min blogg, vilket jag har nada lust med. Sen ska jag inte bli allt för elak mot mina medmänniskor, det man inte kan säga öga mot öga är inte värt att säga..

Så nu utan att bli allt för personlig eller elak mot mina medmänniskor ska jag försöka mig på att skriva något intresant, vilket kan bli ett stort problem då jag inte känner mig så jätte intresant idag, utan mer vanlig, med alldagliga problem som vad ska jag ha på mig? , inget intresant med det alls..
Det som är mitt problem idag är att jag måste sluta äta socker nu, för annars kommer jag bli sockerberoende och stor som en flodhäst med enorma hål i tänderna och eftersom jag är skit skraj för tandläkaren är det inget jag vill, så  från och med imorgon torsdag blir det inget godis eller kakor.. hur länge jag lyckas hålla det här, blir en gåta, eftersom jag är en stor godisgris som bara älskar att sätta tänderna i något sött och gott..  Vem gör inte de?

Nu får det vara slut på tankeverksamheten för idag och så återkommer jag imorgon och berättar om min lediga dag.. Hoppas på lite skön sol och vindstilla imorgon, ska ut och springa för första gången på år & dar...

just do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0