året är 2009 ....

Det är 2009 nu, nytt år med nya förutsättningar & det kan bara bli bättre...
Nyårsafton fick bli en hemma kväll då jag fick magsjuka dan innan och den 31 december hade jag ont i huvudet, var väldigt trött & lite små hängig.. Dagen innan var ingen höjadare med spya, tårar & nada matlust...
Starten på det nya året var rätt så tråkig om man säger så, men det kan ju bara bli bättre och just idag känner jag mig väldigt glad över att jag lever, har en underbar pojkvän & att det finns hopp för min halv kraschade vänskap med min absolut bästa vän.. thank you for the music <3 sen så har jag bara ett halvår kvar på Aspero Idrottsgymnasium i Halmstad, lite små sorgligt, men samtidigt så otroligt roligt & skönt.. Inga mer läxor, inga prov, fast sen kommer ju det där med jobb&grejer.. har iallafall ett sommarjobb till augusti, sen får man se vad jag hamnar..

2009 ska bli ett av de absolut bästa åren i mitt liv, det är jag som bestämmer just nu & i mina drömmar kan allt hända...
först & främst ska jag ta studenten, det innebär att överleva ett tag till i skolan ovanpå Maxi huset, inga problem tror jag.. Fixa bra betyg, kanske lite klurigare, men ingenting är omöjligt - MVG here i come ;) kanske inte, men Godkänt iallafall (nada press från mina föräldrar då jag sätt deras betyg)
Jag ska även ta mig igenom Vårruset under våren, men innan dess ska jag träna för att klara av denna utmaning..
Nu sitter jag här med en lite mindre skön träningsvärk i benen efter dagens skogspromenad, så blir det väl när man inte rört på sig under en längre tid, men imorgon ska jag bli av med mina tre små knutar & då ska jag börja träna ordentligt igen, jag längtar.. inte efter att ta bort knutarna, men tills när det är över & dom är borta.. tiden där emellan vill jag helst slippa, men min mamma är med för att hålla handen & lugna mig.. allt kommer gå så bra så.. arton år & går inte till distrikssköterskan ensam, modig som en tiger, nää stämmer inte, men snabb som en iller, därifrån stämmer däremot väldigt bra ..

nu ska jag ha en trevlig kväll på jullovets sista dag & det blir mitt sista jullov någonsin, förhoppningsvis... ,


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahah jag hade också rättttt go träningsvärk, kunde inte somna (a):)

2009-01-13 @ 14:59:18
URL: http://melieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0