min vecka i korthet ...

Då har det gått en hel vecka, nästan... Så här kommer det en liten resume av vad min vecka har innehållit :)
Måndagen bestod av skola och sen buggkurs i Tofta, mycket roligt och på vägen hem hade jag duett med Europe med låten "Carrie", det blir skivkontrakt nästa för min del, jag övar varje gång i duschen.. (Tur att man inte har grannen allt för nära)
Tisdagen var skola och så Yoga, skönare än skönt.. somnade på avspänningen och jisses vad kallt det blev efter ett tag, då ångrade jag mig att jag var så lat att jag inte gick och hämtade en extra filt.. (Detta ska jag komma ihåg till nästa vecka)
Onsdag var skola igen och sen tror jag inte att det hände så mycket mer den dagen...
Torsdag, det var igår min lediga dag fylldes med massage, väldigt skönt och avslappnande. sen var det första intervall träningen med min pulsklocka, den pep och levde liv så ska läsa instuktionsboken en gång till och se hur man ställer in alla inställningar på den där "makapären".
Idag Fredag, har det varit skola sen har det bara varit slapp.. och nu sitter jag framför datorn igen och tittar lite på en laptop, det lutar mot att det ska bli en liten söt LG, färgen blir blå eftersom rosa inte riktigt är min grej..
Imorgon är det Lördag, för mig innebär det jobb mellan 8-15 i min kära kassa på ICA Nära Zachrissons... Sen blir det kanske en liten träff med pojkvännen, hoppas han kan fixa mitt msn som inte funkat sen jag installerade det nya.. Så just nu kör jag med ebuddy, funkar lika bra, men ändå inte...

Så här har min vecka se ut och den har faktist varit helt okej, lite för lite med energi till att göra saker och ta tag i att plugga till exempel.. Fast det kanske kommer nästa vecka eller veckan därpå eller kankse efter sportlovet om jag har tur, mitt hopp är att det BARA är cirka fyra månader kvar..

Have a nice friday everybody !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0