lärt mig mycket idag

Idag har varit en mycket givande dag måste jag säga, (kanske inte, men ändå)
Louisé berättar spännande nyheter iform av smaskiga avslöjanden på morgonen, då jag var helt utslagen av tröttheten så slog det lite snett & jag fick mig ett gott skratt flera gånger om.. På textkommunikationen där vi just nu ska göra skoltidning, en rolig grej som kanske kan ta en del av min dyrbara tid framöver, men det jag ska komma till är att jag fick igenom mitt namnförslag, lite stolt måste man ju få vara.. Jag eller vi döpte tidningen till "Svampen", jag fick bestämma YES!! äntligen, alla var inte lika förtjusta som jag, men har man inga bättre förslag får man allt ta det som finns :)
Senare under lunchen fick jag några, om inte mer smaskiga avslöjanden om Louisé, det var alltså inte hon som berätta det helt frivilligt utan det kom från en annan käft!
Så här givande var min dag idag och jag har lärt mig mycket nytt, mest om Louisé och vissa andra personer med, men det vet dom inte om att jag vet.. så det så!
min kropp skriker efter vila, så idag blir det vila och så blir det stenhård träning imorgon istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0