alla hjärtans dag .

Alla hjärtans dag, har jag tilbringt med min älskling <3 ÄLSKAR DIG <3
En lugn kväll med matlagning, vi klarade av att göra en tacopaj helt själva eller med lite vägledning från både min far & mor, men va ska man göra när man aldrig gjort paj tidigare ?? Och när det stod mellan att äta nått äckligt och nått som faktiskt gick att äta så valde vi det sista alternativet, i alla fall så valde jag det sista alternativet och ringde :) 
Nu sitter jag och skriver här och han med stort H är i duschen och gör ett försök att få bort kliet från håret, skulle egentligen ha badat tunna, men det får bli till veckan när jag inte är sov färdig redan innan jag satt mig i tunnan..
Just nu är det "Bruce, den allsmäktige" på tv:n och vad ska man säga mer än att det är ganska så knäppt, men på ett roligt sätt, typ felicia-humor.

Alla hjärtans dag är inte så jätte speciellt, utan mer än vanlig dag i dag en lördag, livet rullar på som vanligt och jag tycker inte om någon mer bara för att det är den 14 februari.. Dom jag tycker om, tycker jag om året om, varken mer eller mindre för att det är ett speciellt datum..
Jag tycker om dom som jag tycker om och om jag inte sagt att jag tycker om er nån gång, så tycker jag antagligen inte om er, så de så!

Kommentarer
Postat av: E.

Fick ni en bra alla hjärtans dag då alltså? :) PUSS

2009-02-17 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0