solig dag .

Idag så har jag verkligen tagit vara på dagen, först en sovmorgon & en slappe frukost framför tv:n. Sen lite dator, min nya snygga laptop från LG :) riktigt nöjd med den asså. Sen tog jag mig långsamt framåt och började med att dansa av mig kläderna och sjunga för full hals.. Allt detta på grund av att solen sken, vilket gjorde mig på ett super bra humör :)
Sen gick jag bort till Zackes och sen gick jag hem igen.. När jag kom till Zackes står min kära kollega med huvudet utanför dörren och skrika: "HEJA, HEJA!!" Jag blir skit rädd och undrar va fan han håller på med, hans förklaring är solklar, "du höll ju på att klocka dig själv & såg ut lite som Gunde Svan (ska man ta de som en komplimang?) på sluttampen och jag tänkte att du behövde lite heja-rop..," Jag höll på att stänga av pulsklockan och ibland undrar jag var hjärncellerna sitter på denna människa eller om han är en utomjording.. .
Senare städade jag hela våran tvättstuga, dammsugade, våttorkade golvet och vek ihop kläder snyggt & la i rätt lådor.. Jag är riktigt stolt över mig själv, nu är det bara klä kammaren kvar att fixa i ordning, så skulle vi faktiskt kunna bjuda hem Kungen till våran tvättstuga ;)

Så här har min dag sett ut och nu ska jag ner och äta maat ! För hungern börjar sätta in, sen blir det lite tv tittande och lite dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0