jag ser det snöa.

Då var det snö igen, denna gång kommer det lite mer än man behöver, det vill säga det snöar verkligen mycket, typ vräker ner.. Men om det får ligga ett tag så är det mysigt, men om vädergubbarna har rätt så att det blir regn och plusgrader på måndag, jaa då vill inte jag vara med iallafall...
Nu sitter jag här i soffan med min älskling och kollar på Mr.Bean, vilket är rätt så underhållande och min älskling tar bort "böset" mellan tårna på mig från sockarna... Nu har vi även en deal på att inte äta godis, nu ska vi se hur länge vi klarar det.. Vinsten för den som klarar längst får vi se vad den blir, men de ska bli något roligt, spännande och något vi inte gjort tidigare.. Ska tänka ut något bra som vi kan göra.. Brainstorming under veckorna som kommer nu :) På måndag börjar våran deal att gälla och nu ska de fanimej lyckas det här. No more suger!

Nu blir det Wallander på tv:n och sen blir det sängen och imon kommer jag förhoppningsvis ut med bilen och så hoppas jag att snön ligger kvar ett litet tag.. 
Imon är det sista dan på sportlovet och sen är det skola igen på måndag.. Sen är det bara typ 7 veckor kvar till nästa lov och då kommer det med två veckor.

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0