helgen .

Tänkte att jag skulle skriva lite kortfattat om min helg, vilket har varit en ganska bra helg..
I fredags så körde jag till Göteborg med mina två killar (kusin+pojkvän), jag hittade till parkeringshuset tack vare skyltning och jag tror inte jag bröt mot några regler. Vi var på Melodifestivalens genrep, fina platser fick vi sitta på, rad 17 på golvet. Det var häftigt att se hur allt går till med kameror och sånt, kul var det iallafall. Som vanligt glömde jag min kamera, så inga bilder att visa =/
Lördagen var lugn, pappa fyllde 47, jag var inne i Varbergs stad och beställde mig en Lap-top från LG, röd och snygg. Förhoppningsvis kommer den på tisdag, hoppas, hoppas.. 
Idag kom mormor&morfar hit för att äta mat och fika, minikalas för pappa.. Trevligt med god mat och speciellt en god tårta. Typ kladdkaka fast det inte var kladdkaka..
Nu sitter jag här och väntar på att Mia ska ringa och säga "nu går vi" så att jag får komma ut och röra på mig.. En promenad i blåsten, med två vänner kan det bli bättre avslut på veckan ??

Ska se om jag kan få ihop ett bra träningsshema för några veckor nu, wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0