ett till .

Jag bara kände att jag måste skriva ett till denna kväll, nu sitter jag här framför datorn och lyssnar musik och väntar på att det ska säga pling i telefonen så att jag får komma ut och röra mig med ett härligt sällskap...
Imorgon blir det bugg med den härliga Derome tösen och hennes pojkvän tror han skulle med denna vecka också, så imorgon höjs min positiva sida till 100 % tack vare just denna underbara Derome tös! She makes me smile :)
Sen blir det även en liten tur till den härliga Arvidsson tösen bara nån minut härifrån för att fika lite glass, eftersom hon fyller 18 ÅR!! GRATTIS gumman, hinner nog inte skriva något imorgon, så tar det idag istället.. Du är bäst för att du är du! She makes me smile :)
Kanske träffar jag Bjurum tösen i veckan med, she makes me smile too :)


Nu är det promenad som väntar och sen blir det nog sängen med en bra bok som sällskap..
good night everybody and have a nice week!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0