.....

Det är tisdag idag och jag känner att livet rullar på rätt bra ändå.. Det blev en tidig morgon för att köra mamma till jobbet och för att sedan ta en promenad med bästa emelie någonsin.. Det är rent tjejsnack som gäller på våra promenader, det är pojkvänner, mat, mens, pms, bajs, vad händer sen ? osv, listan kan göras lång, men när man kommer in igen så är man så jäkla glad och fylld med glädje, kärlek och skratt att det ibland bara bubblar över.. (ett PLUS att man är lite små svettig, små flåsande och trött i benen.) Det är en känsla som beskriver vänskap för mig, det är inte alltid lätt att bara vara vänner, men det är så sjukt skönt att ha personer där som betyder så mycket och ger mig trygghet.. Jag älskar er <3

Har även tagit en tripp till "the big city" Varberg för att hämta lås, fråga vad som är fel på mobilen och köpa ett fett läppsyl, för mina läppar är väldigt torra och det leder till nare och blodsmak i munnen varje gång jag "råkar" slicka mig runt munnen.. Spruckna läppar både vara total förbjudet!! Jag fick även köpt 3 julklappar, en till mamma, en till emelie och en till mia, det kan ju knappast bli bättre.. Nu är det bara några kvar och dom sparar jag till stora shoppa julklappsdagen!!


Med ett nytt läppsyl och lite julklappar så säger jag hej hopp lingon snopp !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0