det här livet ...

Just inkommen från en lång och skön promenad som jag avnjöt själv idag, det är alltid lättare att vara 2 för då kommer man verkligen ut och igång, men idag var det rätt skönt med att bara vara själv, tillsammans med en gammal mp3 fylld med låtar som speglar minnen.. haha
Mot slutet blev det dock lite kämpigt att ta sig framåt, gick ut lite väl hårt tror jag, men det är skönt att känna värmen som blir till svett, något som hade varit lite skönt nu hade varit en tur till gymmet, men icke! Rumpan mår fortfarande inte bra och det blir bara större, varmare och mer färggrant !
Ska väl snart sätta igång och värma lite mat, efter min lite halv dåliga frukost är jag redan hungrig ='(

Jag vill ha lite mer frost, lite mer sol, lite mer kyla och framför allt lite mer julstämning !!!    mobilbild, inte så pjåkig ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0