andra advent & ont i rumpan !!

Just nu sitter jag på en kudde i soffan, anledningen till det är att jag igår klantig som jag är halkade i trappan och studsade 4 trappsteg för att sen slå i golvet. Denna händelse orsakade en rad blåmärken på min kropp speciellt 2 stycken på min rumpa som känns så fort jag sitter, går eller vänder på mig i sängen.. Sen har jag några på armar och rygg som också gör sig igenkända när man rör på sig..

Det är söndag igen och veckorna bara flyger förbi, det känns helt sjukt för snart är det julafton och jag har inte ens börjat köpa några julklappar, vet vad jag ska köpa till mor & far, men inte till älskling eller vännerna.. Det gäller att ta sig en funderare på det nu.. Ska om en liten stund ta en liten promenad med emelie, ska försöka lista ut vad hon önskar sig i julklapp..Och sen ikväll blir väl en ganska lugn kväll, ska jobba hela dan imon så tänkte vila rumpan och i värsta fall får jag väl ta med mig en kudde till jobbet imon som jag kan sitta på.. Kommer bli mobbad, men man får väl bjuda lite på sig själv..
Nu ska jag dra på mig underställsbyxor och förbereda för promenad, sen får jag väl tvätta lite kläder eller nått annat inspirerande..

hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0