felicia dag ,

började dagen med en skön dusch, sen åkte jag in till the big city varberg för en skön thai massage, det gjorde ont och det kändes att det var ett tag sedan det var en rejäl genomgång av min rygg, för fy fan säger jag bara vilka punkter hon hittade.. Så sitter här med lite feber & törstig som en gnu, men fick ju kollat på en ny mobil, det kankse blir en samsung touch eller en sony eriksson ?? det är den stora frågan i mitt liv just nu.. samsung eller sony eriksson ?? vilken ska man satsa på ??

efter att ha lämnat av pojkvännen min så åkte jag hem och lagade lite god laxröra & pasta, körde & levererade det till mamma på jobbet. Sen hem & äta lite själv, satte även i mig en hel 180 gram chokladkaka, mindre bra för magen.. men shit happens ;)
La mig en stund i soffan och kollade en gammal krigsfilm, M/S Gustloff om andra världskriget, varför har man aldrig fått se den i skolan?? Både hemsk, intresant och rörande.. Samtidigt som jag satte mig framför datorn för att se om man kunde hitta några skojiga jobb att söka, det fanns några som kunde vara intresanta så ska skriva ut lite mer CV och skicka iväg, får hoppas på att någon nappar på en ung tjej som söker erfarenheter och nya utmaningar..

Nu ska jag se till brödet så att det inte brinner upp i ugnen, hoppas det blir något som är ätbart...


life is life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0