borta bra, men hemma bäst !

Nu har fransmännen åkt hem och jag ska för första gången på väldigt länge sova i min egna säng, ljuvligt.. Men det är väldigt tomt här hemma, framför allt i kylskåpet som varit fullproppat i en veckas tid. Det är ingen som säger "good morning", "bye bye" eller något på franska, ingen bastu i duschen när man går in där,det jag försöker få sagt är att det är lite tomt här hemma..
Igår åkte jag ner till Halmstad för första gången sen studenten för att gå ut  med Lousié, men vi hamnade i soffan med varsin martini och bara pratade om allt & inget.. Sen kom Josse och hälsade på och vi hade en djup disskussion om han var med på balen eller inte, men vi eller jag kom först fram till att han inte var med, men sen ångrade jag mig för vi åkte ju bussen tillsammans.. Fast han påstår att jag dansade med han och jag kommer verkligen inte ihåg detta, så jag låter det va osagt, men jag tror verkligen inte att jag dansade med han..

Veckan som kommer blir jobb tisdag till torsdag, träning måndag och fredag blir det kanske en tur upp till Göteborg, lördag är det KM på klubben.. Fullt hela veckan med träning, jobb och att hinna andas där emellan, men fullt upp är bra ibland för då uppskattar man ledigheten desto mer..


sommaren är snart över, vart tog den vägen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0