söndag, måndag, hela veckan

Tänk om det ändå kunde vara så bra!

söndag 23 augusti

var sista gången alla samlades i Strättebo, alla innebär mammas kusiner + deras barn. Svårt att säga något mer än att det var god mat och tårta. Om jag bara kunde komma ihåg vad som skrevs i gästboken, men det gör jag alltså inte för då hade jag delat med mig av det roliga rim eller va man ska säga som vi tillslut fick ner efter mycket om och men.. Jag körde även ner till Skåne typ mitt i natten med min älskling som passagerare, körde en omväg, men tillslut hittade vi rätt och kom hem oskadda, tyvärr miste en oskyldig grävling livet på vägen.. Men använder man inte övergångställen så får man skylla sig själv Mr grävling..

Idag är det måndag 24 augusti,
och jag sitter nere i Åhus, tittar lite tv och försöker hitta på nått roligt eller kanske till & med intresant att skriva här, men icke sa nicke för jag har nada fantasi.. Idag har jag varit inne i staden, ätit mat & besökt alla affärer som fanns inte särskilt många.. Men trevligt var det iallafall, nu blir det sängen för min del..  Nu blir det inte mer ointresant för idag och jag vet att du inte kan vänta till nästa gång..


Good night everbody ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0