valborg .

det är jobb imorgon för min del, så ingen skön utekväll för min del. Ska spendera min kväll på Varberg västras övningsområde, träna lite golf inför resan som går av staplen på lördag klockan 7.00... Då blir det skåne i tre hela dar med golfspel, mat & förhoppningsvis gött väder med sool... :) Nu ska jag gå & städa färdigt på min toalett, riktig mysgöra.. Idag hade jag mina sista fystester ever på Aspero i högskolehallen, hur skönt är inte det.. Gick la inte jätte bra, men sen måste jag bara säga hur meningslösa dem känns så här i efterhand, 2 gånger om året i 3 år, vad har dem gett mig?? INGENTING!!! inte ett piss helt enkelt, man känner sig liksom bara lite klenare, lite för långsam och lite för omotiverad varje gång.. ett jubel gick genom hallen när dem sa att det här va slutet, sista gången dem fick pina oss i detta hemska påhitt.. Förstår ni glädjen eller ??

Fint väder ute, försökte lägga mig i solen & götta lite innan, men så kommer det en SPINDEL!! så jag går in igen & kommer på att toaletten nog behöver sig en dammtorkning & uppfräschning... Så min Valborg  blir inte så händelserik, utan mest en kväll som alla andra...


i wonder how you feel about this .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0