borta bra, men hemma bäst .

nu var det ett tag sen det blev något skrivit här, men jag har mina skäl som en skön skidsemester förra veckan.. Det var skönt att bara vara, spela lite kort och sitta i soffan med en bra bok, inte behöva tänka på om man har prov eller om man ska skriva på något arbete eller när man ska sätta klockan för att åka till skolan.. säger bara mmmm,, Skön vecka med älskling, kan inte beskriva med ord hur skönt det var att bara vara i väg. så ger mig inte in på det heller..
Fast nu är det ju en ny vecka och det innebär skola, men den började med en slapp dag med enbart golfträning, först nere i Halmstad och sen på Varberg...Började dan med en promenad med em, skönt att träffas efter så här lång tid, kändes rätt .. Nu ska jag stänga ner här och krypa ner i sängen, good night everybody...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0