vart tog vädret vägen .

nu ska jag skriva ett långt innehållsrikt inlägg så här på kvällskvisten..
Vi börjar med nyheter, idag var det tyvärr nyhetstorka, men över till vädret: där finns mycket mycket att säga..
För i morse var det kallt sådär 3 grader, men så går man ut genom dörren från skolan på eftermiddagen och dåå var det varmt och skönt.. Sen så sätter man sig så där härligt lycklig man blir när vädret är bra, hög på solen och så kliver man av i Varberg... Där var det inte varmt, ingen sol och blåste, kände hur all energi som fanns i Halmstad klev av tåget i Falkenberg, för nu sitter jag framför tv:n igen och gör absolut ingenting..
Om en liten stund blir det Grey's Anatomi, sen blir det diskning för min del för det var tydligen min tur.. tråkigt, men sant..


sweet dreams..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0