så duktig .

tog sprutan idag, klarade det utan att gråta alltför mycket, men sen har jag varit lite små seg hela dan.. Det tar på krafterna att vara en modig & duktig flicka.. I eftermiddags åkte jag & min mor in till Varberg, gick på VeroModa & shoppade de sista till studenten, blev en kort svart kavaj.. 20% & en goodiebag på köpet - där i fanns en god duschtvål, liten ljuslykta och lite annat smått & gott... Nu ska jag plugga lite grann, sen blir det nog en liten kort promenad i det sköna vårvädret som har kommit fram.. Det börjar bli ljusare på kvällarna nu, igår var det ljust vid 19.30, känns som en evighet sen det var ljust så länge sist.. men sommaren närmar sig med stormsteg & med sommaren kommer bal & STUDENT!!

so keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0