mycket modig .

today har jag varit modig, gick till doktorn helt själv. Det var andra gången för i år och tredje blir imon när jag ska iväg till distrikssköterskan för att få Gardazil sprutan.. Det blir doktor + spruta, helt själv på samma dag.. Kanske blir lite jobbigt, men jag är tuff så det ska la gå.. Jag ångrar mig lite och idag var jag väldigt nära på att skita i allt och åka hem.. Men det gjorde jag som sagt inte..

Har precis kommit hem efter att ha tränat lite golf, skönt väder och sköna slag.. Men nu ska jag återvända till min städning av mitt rum som jag påbörjade lite smått i söndagskväll..Skulle inte hamna här förrän ikväll men, råkade lyfta lite på stolen och då kom det en SPINDEL!!! panik, ångest, sprang runt som en idiot och letade efter en flugsmälla innan, ringde till&med mamma för att fråga vart vi kunde ha en... Hon skratta förståss, men jag hittade flugsmällan, men nu vet jag inte vart sprindeln är, så städningen sker med en flugsmälla nära till hands och med ett par tofflor på fötterna.. Man kan aldrig vara för säker,.. Bara för den där spindeln blev min städning genast större, nu måste jag bädda rent, lyfta på madrassen och dra ut allt från gadroben en gång till, bara för att försäkra mig att det inte är någon spindel kvar..För jag har total spindel FÖRBJUD!! Synd bara att inte spindlarna har fattat detta än, för dom brukar titta in då & då vid den här årstiden.. Spindlar som kommer in i mitt rum har en dödsdom hängande över sig, för jag kommer sova med flugsmällan jämte sängen...  Nu har jag samlat lite mod för nu ska jag återgå till rummet och påbörja min sanering..  Hoppas jag hittar spindeln så jag kan nita den med flugsmällen, för annars lär det bli marddrömmar inatt med, inte nice!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha det var lite småkul:) pössis

2009-04-01 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0