.. ,

sjuk sjuk sjuk... visst är de roligt , eller inte..
nu har jag varit hemma sedan i måndags & jag börjar tröttna, trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga detta, men : jag saknar skolan!!
& imon ska jag inte dit heller, pga att jag bara har träning & eftersom schemat är mindre bra så har jag bokat en körlektion då, men på Fredag, då SKA jag till skolan!! då är de skolfoto som gäller.. 
& håret ser ut som fan, inte klippt mig sen i slutet av juli tror jag,  kommer inte ihåg när jag senast klippte mig, de brukar liksom vara 6-8 veckor, men denna gången är de längre.. för länge...
men nog om de, för jag är juu sjuk. hade nog kunnat gå idag, men latheten slog till, så tog en vilodag hemma.. hehe men jag saknar faktist skolan nu. Tråkigt hemma, fast de är rätt fint väder nu, så ska om en liten stund ta på mig nått annat är pyjamas byxor & ge mig ut i trädgården med kameran & sen har jag lovat mamma att plocka hallon & björnbär , kan däremot inte lova att de är några hallon kvar när hon kommer hem.. Jag älskar hallon !! 

& med detta sagt så ska jag gå till frysen & se om jag hittar nått att göra mat av..


i don't cross this street until you hold my hand, .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0